MorganaLefaey: Jesper O tackar inte jag nej till men tror inte att han kommer.
Inlägg: 2645828
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Olle spelar med SSK i veckan och Lassi ansluter till finska landslaget. Hoppas det går bra med båda, annars är vi körda
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Jesper kommer aldrig lämna Schweiz han tjänar bra där och trivs. Dock utgående kontrakt och laget ligger på play-in plats så kanske finns en liten chans att han kommer.
Öppna plånboken Hinken ge han 400 i månaden säsongen ut sedan en topp-lön nästa säsong .
Öppna plånboken Hinken ge han 400 i månaden säsongen ut sedan en topp-lön nästa säsong .