Greg P: ja, men de är också Sveriges mest ljumma klubb gällande alla aspekter. Visst vill man ha deras fina titlar, men det finns inget annat avundsvärt i hela den klubben. Tråkiga supportar, tråkigt lag, tråkig hockey, de är inte ens hatade
+ 5