+ 2
Inlägg: 2649973
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Tarasov: Man avslutade väl senast med första kedjan som du listat?
Osäker på om Karlin startar så men jag hoppas iaf på en liten förändring.
Dock väldigt tveksam till Woods och Oregan i samma kedja, detta är 2 av våra svagaste spelare och det finns risk att dom fastnar på offensiv blå.
Jag sticker ut stora näsan och säger
Aagaard, JD, Ranta
Södergran Sam Woods
Oregan Niederbach walli
Olsson Ejk OP
Osäker på om Karlin startar så men jag hoppas iaf på en liten förändring.
Dock väldigt tveksam till Woods och Oregan i samma kedja, detta är 2 av våra svagaste spelare och det finns risk att dom fastnar på offensiv blå.
Jag sticker ut stora näsan och säger
Aagaard, JD, Ranta
Södergran Sam Woods
Oregan Niederbach walli
Olsson Ejk OP
+ 1
Vad blir för kedjor ikväll?
Aagaard- JD - Ranta
O Regan - Vigge - Woods
Södergran - Niederbach- Walli
Ohlsson- AP - EJK
Nåt sånt