Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Greg P: politikernärvaro är inte alltid ett dåligt omen. Gunnar Strömmer var exempelvis på match 3 mot Djurgården. Enda gången som jag har sett han glad.