SPOODI: Och utan en puckkär Råma som drar ner på tempot
Inlägg: 2650097
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Sigge: Just nu spelar vi som vi ska spela. Det var för längesedan vi gjorde det.
Trist att O’regan är för långsam där!
Trist att O’regan är för långsam där!
+ 1