+ 4
Inlägg: 2650567
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Majbrasan:
Hoppas segern gör att vi kan få lite islossning önskar fler skott mot mål. Poängen är det viktigaste men vill ändå ha bättre anfall.
Hoppas segern gör att vi kan få lite islossning önskar fler skott mot mål. Poängen är det viktigaste men vill ändå ha bättre anfall.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Majbrasan: vilken STÖLD! underbart! och alla andra bottenlag förlorade!
KÖR nu och ta tre poäng mot Oskarshamn på torsdag också
KÖR nu och ta tre poäng mot Oskarshamn på torsdag också
+ 4
Blytunga poäng, härlig insats! Fortsätt nu på detta inslagna spår, tack.