Inlägg: 2650695
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
KRB: Såg precis klart matchen, alltid lite efter, men har det bästa kvar, eftersnacket. Vill bara hylla Klacken, fantastisk, dessutom Lehtinen. Som Nr 6 och 7 spelar behöver vi verkligen en stabil målvakt. Dock är Rundblad och Bernie bättre o bättre. Tyckte t.o.m Rubins använde kroppen lite
Kan även glädja alla som är oroliga över Regnbågen, sjukt coola träjor båda Ärebro och domarna hade. Vill ha en sån, med MoDo såklart
Kan även glädja alla som är oroliga över Regnbågen, sjukt coola träjor båda Ärebro och domarna hade. Vill ha en sån, med MoDo såklart
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
KRB: Tror ändå att det lag vi har störst möjlighet att hamna före är HV71. Malmö har ju fått tillbaka en del skadade spelare nu. Ser ut som att det inte kommer några märkvärdiga spelare till några av lagen imorgon .
+ 1
HV är lite bättre som lag nu jämfört med strax före jul. Det skulle kännas fint om vi lyckades hålla det jämt med Malmö till slutet