Axel Holmström på ingång
Inlägg: 2650776
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Chamez: Enligt vem? Såg någon som skrev att det känns sådär med en till center. Måste erkänna att jag håller med där.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-02-14 Borta
Chamez: Är det bekräftat? kan bli en SAIK-koloni snart då