Inlägg: 2650847
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Lulessss: Men satan, det sista behövde vi inte höra. "Muntligt överens om ett kontrakt..." :D
Men kanske kan det vara grunden till ett kontrakt inför nästa år om vi hänger kvar?
Men kanske kan det vara grunden till ett kontrakt inför nästa år om vi hänger kvar?
”Vasas kommer inte att släppa några spelare, kommer det nu rapporter om, så Luleå Hockey kan glömma Johan Sundström, och Modo får försöka hitta en annan center än Axel Holmström, som de var muntligt överens med om ett kontrakt.”