+ 3
Inlägg: 2650865
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: det bästa med Gävle är den stora MoDo-flaggan som vajar utanför casa de Specter längs Norrlandets kustled
+ 1
Ringde trafikverket o bad de ta ner skylten då den var en trafikfara. Inte lätt att styra bilen medans man hulkar o försöker hålla nere spyan.