Paninaro: Såg i deras lokaltidning att Karlas skada var värre än befarat så han ska opereras. Han riskerar då att missa kvalet och därför känner IKO att dom måste panikvärva
Inlägg: 2650990
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sigge:
Om alla i laget svär på att att resten av säsongen så skall vi gå på våra hörntänder i varje match för att vinna,
Så tror jag inte vi kommer behöva någon värvning.
Då kommer vi att klara oss!
Då spar vi hellre pengarna!
Om alla i laget svär på att att resten av säsongen så skall vi gå på våra hörntänder i varje match för att vinna,
Så tror jag inte vi kommer behöva någon värvning.
Då kommer vi att klara oss!
Då spar vi hellre pengarna!
+ 1