Inlägg: 2652770
Svarskommentarer
Sv: Silly season
smyl: Jag har för mig att brändström från Hockeylabbet kikade på hans siffror för ett tag sedan. Det visade sig att många av hans mål inte skulle varit mål egentligen, men han har haft flyt helt enkelt. Hans xG är mycket lägre än vad han fått utdelning för
+ 1
Sv: Silly season
smyl: Han kommer iaf in med en positiv trend och säkerligen ett stort självförtroende, får vi 2-3 mål av honom på det återstående 10 matcherna så är jag mer än nöjd.
+ 2
Till alla glädje så har jag alltid känt så med dansken också och blivit motbevisad gång på gång.