Inlägg: 2654849
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kanske inte helt oväntat, men Niederbach anmäld till disciplinnämnden. Tråkigt att han ska bli avstängd för att motståndarspelaren duckar och sätter sig själv i ett riktigt dåligt läge.
+ 1
Såg inte situationen, men va med på isen efter matchen o firade med grabbarna.
Skrattade o såg glad ut