Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
smyl: ingen bryr sig om något annat än slutresultatet på säsongen egentligen men hvs säsong kommer verkligen vara en dunderflopp oavsett hur det går, frågan är bara hur illa det blir