+ 1
Inlägg: 2654979
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{9315}: Jag har hellre O'Regan som center än Topping. Troligen spelar ingen av dem center dock
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-02-17
{9315}: tror inte heller karlin ändrar men har de inte sagt toppings defensiv är ett frågetecken? Vem kommer ta det defensiva ansvaret i förstakedjan, känns som det kan bli riskabelt...
ranta-topping-södergran
josh kedja
walli-sam-oregan
sebbe-ap-op
ejk