+ 8
Inlägg: 2655293
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Intressant att sanny tycker att det är för många avstängningar, aldrig hört honom yttra det tidigare men jag kan bara instämma.
Det är något jag har varit inne på tidigare, make matchstraffet great again.
Det är något jag har varit inne på tidigare, make matchstraffet great again.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: Säkert bra PR hos kidsen. Begriper dock inte varför Anis ska prata som om han vore helt bakom flötet då han uppenbarligen kan svenska. Är det för att vara cool?
+ 1
Karlin sägs ha haft ett skönt taktik-snack om att grabbarna måste vara hååårny in tze hot-zone.
Anis och Berra berömmer klubben och säger att de fick ett oerhört fint och proffsigt bemötande. Kul att höra. :)
Kommer för övrigt att släppas en video om deras besök i Hägglunds.