+ 1
Inlägg: 2655760
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10522}: Han är redan för gammal och seg, möjligtvis kan Örebro utnyttja honom i pp men thats it.
Skönt att vi inte ville ha hit honom.
Skönt att vi inte ville ha hit honom.
Sv: Silly season
{10522}: Allt annat än att IKO åker ut är nästan skandal. Kolla målskillnaden, det är bland det sämsta som observerats sedan väsby? Typ?
Sen angående Timrå, det är väl en hatkärlek. De lär ju spara rätt många tusenlappar på att IKO försvinner på vår bekostnad, precis som att det är fördelaktigt att det nya laget blir ett norrlandslag. Besparing/ekonomisk vinst i biljettintäkter, mindre resväg etc.
Sen angående Timrå, det är väl en hatkärlek. De lär ju spara rätt många tusenlappar på att IKO försvinner på vår bekostnad, precis som att det är fördelaktigt att det nya laget blir ett norrlandslag. Besparing/ekonomisk vinst i biljettintäkter, mindre resväg etc.
+ 6
Sv: Silly season
{10522}:
Dessutom en rätt stor skada och en lång rehab på det. Nej jag grinar inte heller över det.
Dessutom en rätt stor skada och en lång rehab på det. Nej jag grinar inte heller över det.
+ 1
Minus 35 lär nästan vara rekord?