Inlägg: 2656376
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Gavelo: Jag tror inte någon här på HS besitter någon sorts insikt om Topping som inte Karlin samtidigt är medveten om.
Danny vs. Topping som center är lite vilket som för mig. Båda har problem i försvarspelet, men den sistnämnde har åtminstone fått stor offensiv utväxling en liga ner där.
Danny vs. Topping som center är lite vilket som för mig. Båda har problem i försvarspelet, men den sistnämnde har åtminstone fått stor offensiv utväxling en liga ner där.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
Vill ni veta en sjuk sak? Näsen har 0 utvisningsminuter
+ 19
Dock verkar Karlin spela Topping som Center vilket jag tror är helt fel med tanke vilken typ av spelar han är, men han får väl upptäcka det själv.