Tarasov: det är faktiskt ingen omöjlighet om 1-2 år om vi hänger kvar. Tror han skulle tycka det vore skoj o spela med brorsan
Inlägg: 2656387
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: Synd att deadline har passerat. Denna spelare verkar ha blivit "cancellad".
www.eliteprospects.com/player/228366/adam-ruzicka
Kanske något inför nästa säsong?
www.eliteprospects.com/player/228366/adam-ruzicka
Kanske något inför nästa säsong?
+ 1