Gusse: nej men är det lassi man ska gnälla på efter de senaste 3 matchern nu verkligen? Oskönt.
Inlägg: 2656925
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
dempa: Gnäller inte på Lassie. Men konstaterar att Skellefteå gjort alla målen där och fortsätter skjuta på klubbhandsksidan
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-02-22 Hemma
dempa: absolut inte men han har inte varit så bra idag bättre att byta å vila honom. Kommer nya matcher
+ 1