Gavelo: 1 skott på mål i tredje perioden. Känns inte som att vi orkar. LHC är för bra.
Inlägg: 2658727
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Bad_Brett: Du har rätt. Vi orkade inte för LHC var för bra. Gillat sådana antijinxar.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Bad_Brett: men det räcker med ett skott till som studsar rätt. tar gärna 1 poäng och 2 skott på mål i tredje
+ 1