JoakimE: oj råma! Kom igen nu frölunda
Inlägg: 2658816
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Greenwolper: skitfrölunda! Varför får inte råma ta fjärde???
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Greenwolper: Fan! Fattar inte varför Ruohomaa fick ta fjärde.
+ 3