Robin Ztorken L: uppfriska mitt minne, hur har tidigare matcher mot Växjö varit?
Inlägg: 2659088
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Padrone78: Hemska. Bävar för att möta Växjö ännu en gång.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-02-23 Borta
Padrone78:
En dålig avvägning i första matchen som gjorde att vi förlorade med 1-0.
Men vi var det bättre laget (vilket även jj medgav) i övrigt har vi inte haft så mycket att hämta även om minnet är rätt vagt ifrån övriga matcher.
Dom är rätt svårspelade när dom får gå upp i ledning, hade nog kunnat lugga dom på någon poäng annars. Hemma fick dom ett rätt turligt ledningmål när rubins styrde upp den i egen krylla.
En dålig avvägning i första matchen som gjorde att vi förlorade med 1-0.
Men vi var det bättre laget (vilket även jj medgav) i övrigt har vi inte haft så mycket att hämta även om minnet är rätt vagt ifrån övriga matcher.
Dom är rätt svårspelade när dom får gå upp i ledning, hade nog kunnat lugga dom på någon poäng annars. Hemma fick dom ett rätt turligt ledningmål när rubins styrde upp den i egen krylla.