Inlägg: 2661181
Svarskommentarer
Sv: Silly season
jag är ingen tickleddonkey med 100% träffsäkerhet men när modo är matematiskt klara för shl så ska jag bjuda på vad jag har hört. en riktigt kul nyhet inför nästa säsong om det stämmer
en liten teaser att suga på
en liten teaser att suga på
+ 20
Givet detta så gillar verkligen Josh klubben och han vet precis vad han får av MoDo. Blir det förlängt SHL-kontrakt för Övik så kommer Josh nog signa - om jag får gissa.