grimiss: Hedman kommer väl bo kvar i Tampa efter karriären också tror jag.
Inlägg: 2661613
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Det har jag väldigt svårt att tro. Alledeles för "hemmakär".
Sen lär han såklart ha ett hem kvar i Tampa men skulle inte förvåna mig om han gör en Macke och bygger något pampigt när han börjar se slutet av karriären. (Frågan vad han ska göra med Foppas gamla hus bara)
Sen lär han såklart ha ett hem kvar i Tampa men skulle inte förvåna mig om han gör en Macke och bygger något pampigt när han börjar se slutet av karriären. (Frågan vad han ska göra med Foppas gamla hus bara)