{10015}: jag fattar fortfarande inte ens vad det är utdelat för ? Huvudtackling?
Inlägg: 2662364
Svarskommentarer
Sv: Silly season
grimiss: Det är väl extremt lätt att se? Han höjer dig uppåt och den tar bara i huvudet. Exakt samma regel som Niederbach åkte på. Den tar i huvudet.
Svensk hockey måste ändra tolkningarna, men man måste också komma åt dessa förbannade interference
Svensk hockey måste ändra tolkningarna, men man måste också komma åt dessa förbannade interference
+ 4