+ 3
Inlägg: 2662923
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Med "sättet" menar du då att det blir just Rögle isf? Eller vad är sättet?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det pratas lite som om JD ska tacka MoDo för allt han lyckats med, och göra detta med livslång lojalitet; annars är han inget värd. Kan inte begripa den inställningen. Vi har JD att tacka för väldigt mycket, och att vi inte lyckas behålla honom har mer att göra med föreningens begränsningar än något annat.nÅtminstone för mig är han välkommen tillbaka precis när han vill. Bättre karaktär på isen var det länge sedan jag skådade i vår förening.
+ 11
Lämnar han så är det fantastiskt tråkigt och mer därtill men jag kommer inte gå och sörja honom, däremot kommer jag lite barnsligt hoppas att den klubben han skriver på för går jättedåligt och att hans egna prestation inte är i närheten av så bra som den varit hos oss.
Barnslig skadeglädje