{7426}: Häng med till Karlstad, det blir ju guld igen!
Inlägg: 2663158
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har sett en match live i Karlstad, fortfarande mardrömmar och smaken av dålig korv kvar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: All respekt till Knuts i Leksand, han har uttatlat sej oerhört bra om ungdomshockey, och nu ifrågasätter han Strömwalls straff för tacklingen han utsattes för igår. En oerhört bra person, denne Knuts
+ 7