{9315}: dessutom, karlin tappade ju spelare varje år i vvik och fick ihop ett lag ändå. Nu bygger vi ju långsiktig och har kvar en hel del, men känns tryggt med en tränare som kan hantera det.
Inlägg: 2663166
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Elysium: Kan tänka mig att centersidan kommer se ut så här nästa säsong:
Ny toppcenter
Big Sam mellan Woods och dansken
Fröberg/ny
Theo J
Mycket hänger på att toppcentern blir en perfect match. Annars blir det jobbigt!
Ny toppcenter
Big Sam mellan Woods och dansken
Fröberg/ny
Theo J
Mycket hänger på att toppcentern blir en perfect match. Annars blir det jobbigt!
+ 1