+ 3
Inlägg: 2663185
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lulessss: Varför skulle man vilja ha honom är snarare frågan. Han är en av dom mest trötta och meningslösa hockey spelare jag har sett. Står inte för någonting. Sen är han över 30 nu och på dekis.
+ 1
Varför vill du inte ha Fröberg? Jag hoppas att han kommer till Luleå, för rätt peng så klart som tredjecenter är han perfekt.