Tarasov: Haha! Där är ett namn man helt förträngt.
Inlägg: 2664616
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Hade vi ingen som hette något med Puck? Pöck? Pjuk? Minns jag sa ”Med det namnet borde han vara duktig med pucken” tror jag fick äta upp det.