Inlägg: 2664644
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: Såg Hägg några matcher med Detroit och det är ju ingen raket på skridskorna, känslan är att han passar bra på liten rink, buffla, slå sarg ut och hålla 0-0, en defensivt väldigt väldigt enkel med skicklig back.
Om han passar på stor rink i åldern 30+ är en väldigt svår fråga, speciellt med reglerna där du blir utvisad för minsta fysik.
Om han passar på stor rink i åldern 30+ är en väldigt svår fråga, speciellt med reglerna där du blir utvisad för minsta fysik.
robert hägg och marcus björk hade varit kul, men känns inte realistiskt med björk. hägg möjligtvis, vet inte hur han ser på resten av hans karriär - eller för den delen hur hans skridskoåkning är. ingen idé att ha en kon på isen