1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2664644

Sv: Silly season
mrpm: det känns väldigt rimligt

robert hägg och marcus björk hade varit kul, men känns inte realistiskt med björk. hägg möjligtvis, vet inte hur han ser på resten av hans karriär - eller för den delen hur hans skridskoåkning är. ingen idé att ha en kon på isen

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{9315}: Såg Hägg några matcher med Detroit och det är ju ingen raket på skridskorna, känslan är att han passar bra på liten rink, buffla, slå sarg ut och hålla 0-0, en defensivt väldigt väldigt enkel med skicklig back.

Om han passar på stor rink i åldern 30+ är en väldigt svår fråga, speciellt med reglerna där du blir utvisad för minsta fysik.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB