+ 1
Inlägg: 2664654
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Haha, helt idiotiskt att gå från topp 2-center till en 3e-lina. Han kommer aldrig att ta sig till nhl/nla om han harvar I 3ekedjor.
Ville han tjäna cash kunde han ha levererat här 1 säsong till och sedan landat ett kontrakt utomlands.
Ville han tjäna cash kunde han ha levererat här 1 säsong till och sedan landat ett kontrakt utomlands.
Det är nog delvis därför Färjestad kan trycka ner lönerna så pass mycket. Spelarna vet att det går att komma till en mer välskött förening, åtminstone inte i Sverige, som dessutom har chansen att vinna varje år.