+ 9
Inlägg: 2664714
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Ja hoppas Hinken kan trolla och hitta två skickliga centrar, men marknaden känns ju på förhand ganska tunn över lag.
Victor Olofsson tycker jag känns rätt körd om han inte extremt gärna vill lira med brorsan. Finns nog ett par klubbar som ligger nära lönegolvet där borta som kan tänka sig att ge honom ett par millar i en-två säsonger.
Victor Olofsson tycker jag känns rätt körd om han inte extremt gärna vill lira med brorsan. Finns nog ett par klubbar som ligger nära lönegolvet där borta som kan tänka sig att ge honom ett par millar i en-två säsonger.
Sv: Silly season
Bad_Brett:
10. Costanza: 0 matcher 0 mål 0 assist +7 chipspåsar. Snart kan vi kanske få möta TIK. Måste lägga på mig vikt.
10. Costanza: 0 matcher 0 mål 0 assist +7 chipspåsar. Snart kan vi kanske få möta TIK. Måste lägga på mig vikt.
+ 3
1. Big Sam: 2 mål, 6 assist, 8 poäng, - 0
2. Woods: 4 mål, 3 assist, 7 poäng, -1
3. Brickley: 1 mål, 4 assist, 5 poäng, -3
4. Ranta: 4 mål, 0 assist, 4 poäng, -3
5. OP: 2 mål, 2 assist, 4 poäng, +5
6. Big Dick: 2 mål, 2 assist, 4 poäng, -3
7. Aagaard: 1 mål, 3 assist, 4 poäng, -1
8. O'Regan: 1 mål, 3 assist, 4 poäng, -2
9. Bernhardt: 0 mål, 4 assist, 4 poäng, -1
Det vill säga, under den perioden som MoDo har fungerat som lag och vunnit matcher, så har han inte stuckit ut på något vis. Att han ligger så hört upp i interna poängligan beror mycket på att han hade en galen streak under hösten. Sedan kan han såklart ha fantastiska "underliggande siffror", men hans spetskompetens är trots allt att ta sig in framför mål och den spelartypen har vi redan i form av Vigneault och Aagaard.
Tror att allt snack om hans fantastiska "underliggande siffror", hans kvitteringsmål mot Växjö och hans Kovalev-dragningar i uppvisningsmatchen mot Frölunda har lurat folk att han är en mycket större stjärna än han egentligen är.
Hoppas Hinken plockar in två riktigt spelskickliga centrar nu som kan skapa ytor åt spelare som Woods och 2x Olofsson.