erjo: Lantosi kan nog dyka upp. Bra ålder och rutin. Hinken har ändå pengar över från O'Regan, Big-Dicken och Stor-Finnen. Huvudsaken är att laget blir bättre.
Inlägg: 2664719
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: hoppas vi siktar högre än Lantosi, det känns som en bra deadline värvning men inget jag skulle vilja starta en säsong med.
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: det är något som försvinner i diskussionen. det kanske blir svårt att ersätta josh - jag tror att hinken löser det - men huvudsaken är att laget i slutändan blir bättre. inte att josh ersätts 1-1.
+ 2