Inlägg: 2664851
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Kollade lite snabbt sittplatserna och det är 15platser lediga. Ståplats borde fyllas på rätt bra också då det är sportlovsvecka och ungdomar upp till 15 kan köpa biljetter för 20kr.
Någon som har koll på sålda biljetter till morgondagens match?
Blir det fullt eller väntar alla på sista serie- hemmamatchen mot Malmö?