{5647}: Herr Ros har aldrig gillat MoDo
Inlägg: 2664857
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Brander: Verkligen inte, men synsättet är så pinsamt. Istället för att bedöma MoDo så måste han såga något annat lag.
Vad ska han säga om de som vinner SM-guld? Var tacksamma över att det fanns 13 andra lag som var sämre?
Tröstlöst trist och okunnig snubbe.
Vad ska han säga om de som vinner SM-guld? Var tacksamma över att det fanns 13 andra lag som var sämre?
Tröstlöst trist och okunnig snubbe.
+ 4