Inlägg: 2664868
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Är väl medveten om lönerna där borta. Det är såklart ingen lön som bär över till SHL. Det påverkar i större grad vilka spelare som är villig att hoppa på ett Europa-äventyr däremot.
Danny O’Regan tjänar bra mycket mindre hos oss än Josh nya kontrakt och då cashade han ändå in $450k i AHL som den toppspelare han var där borta. Det är extremt otroligt att Paré skulle kosta mer än Dickinson. Beprövade importer i ligan kommer alltid tjäna mer än någon nykomling.
Danny O’Regan tjänar bra mycket mindre hos oss än Josh nya kontrakt och då cashade han ändå in $450k i AHL som den toppspelare han var där borta. Det är extremt otroligt att Paré skulle kosta mer än Dickinson. Beprövade importer i ligan kommer alltid tjäna mer än någon nykomling.
+ 1
Om Paré är en toppspelare vet jag inte med han levererar rätt bra