+ 6
Inlägg: 2664936
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TickledDonkey: både Anis och Oakley grejen är ju samarbeten via SHL. Tror inte MoDo hade överdrivet med val.
Först när Anis och Berra var där, och det ”ploj-inlägg” som MoDo gjorde, så var det dom som skrev typ att ”fokusera på rätt saker istället”. Vi ser ju hur formen varit efter det.
Samma sak nu, med nåt inlägg och reklam för solglasögon, och nån bitter kommentar om att behålla fokus. Det är ju inte direkt man lägger sånt under ordinarie träning.
Kort och gott, jag tror det är bra om spelarna får bryta av med nåt annat, även om det är/varit kniven mot strupen. Istället för att lägga sig i fosterställning hemma efter träning och match, utan något stämningshöjande som bryter av från vardagen.