Padrone78: högst spelarbudget garanterar ju inte framgång :P och hade inte skellefte o växjö bland de lägre förra året?
Inlägg: 2664945
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Elysium: höga budgetar är farliga. Precis som i verkliga livet. Ju mer lön man får desto mindre anser man sig behöva anstränga sig.
Därför viktigt att hitta rätt spelare som hungrar efter en payday (hos någon som är villig att betala) och ger oss Bang for the buck. Vi tackar Josh för hans insatser och går vidare.
Därför viktigt att hitta rätt spelare som hungrar efter en payday (hos någon som är villig att betala) och ger oss Bang for the buck. Vi tackar Josh för hans insatser och går vidare.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Elysium: Går ju alltid att hitta exempel på dåligt förvaltade spelarbudgetar.
Men vi kan väl vara överens om en sak. Att Hinken får lättare att hitta spelare med en högre spelarbudget än en lägre va?
Men vi kan väl vara överens om en sak. Att Hinken får lättare att hitta spelare med en högre spelarbudget än en lägre va?
+ 3