Bad_Brett: Haha...när du skriver som du gör på slutet så tänker jag bara på ordföranden i HV, (och den generella hybrisen de har), när han basunerade ut diverse förväntningar externt som satte heeeeelt onödig press på laget HV.
Inlägg: 2664954
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Padrone78:
För att inte tala om Charlotte G, när vi kvala neråt.
Skall tillägga att jag generellt ändå gillade Charlotte, lätt att i efterhand tycka att Videbro är ”bättre”. Men tänker att de hade olika fördelar och egenskaper, tror hon bidrog till att få ett lite bredare kundperspektiv på besökarna i arenan. Samt lite influenser utifrån.
För att inte tala om Charlotte G, när vi kvala neråt.
Skall tillägga att jag generellt ändå gillade Charlotte, lätt att i efterhand tycka att Videbro är ”bättre”. Men tänker att de hade olika fördelar och egenskaper, tror hon bidrog till att få ett lite bredare kundperspektiv på besökarna i arenan. Samt lite influenser utifrån.
+ 1