+ 1
Inlägg: 2665091
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Brickley är långsam och trög. Winberg beskrivs ju som bra på skridskorna och 2 vägs. Klockren ersättare om det är sant. Bra ålder och har debuterat i landslaget, det säger ju något.
+ 2
Sv: Silly season
Bad_Brett: Ärligt talat tror jag inte han skulle fått spela i landslaget i vintras om han inte var på en högre nivå än allsvenskan.
Förutom Dahlen för ett par år sedan.
Kan du namnge någon spelare i HA som spelat i svenska eller finska landslaget samma säsong?
Förutom Dahlen för ett par år sedan.
Kan du namnge någon spelare i HA som spelat i svenska eller finska landslaget samma säsong?
+ 3
Sv: Silly season
Bad_Brett: Tror inte Winberg som är i en bra ålder och kommer från sin bästa säsong i karriären hade varit öppen för spel i HA så den tanken kan du nog glömma.
+ 1
Förstår såklart att det kan handla om löneanspråk, roller i laget, hur man tros passa in i spelsystemet etc. men kan inte låta bli att känna att detta är en värvning som man tänkte skulle kunna följa med ner i HA...