Modo-Målet: ja nog känns det som att laget är mätt o glad. Blir intressant å se om man kan väcka laget i någon matcherna som är kvar.
Inlägg: 2665151
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
MorganaLefaey:
Skulle vara skönt om vi blir helt klara innan vi får punktering. Jag antar att vi kommer att ha slut på luft när vi blir klara, synd om det redan hänt.
Skulle vara skönt om vi blir helt klara innan vi får punktering. Jag antar att vi kommer att ha slut på luft när vi blir klara, synd om det redan hänt.