NuMo: 5000kr böter på Berg att vänta. Trist att han ska börja dyka
Inlägg: 2665187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
SPOODI: Knappast ett dyk, syns ju att Shinnmin drar till med klubban när Berg kör fullt ös i ett helt onödigt läge.nnTrist att killarna inte väljer de enkla lösningarna i uppspelet på PP. Spela spelaren som är oattackerad!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
SPOODI: Va? Det är ju en solklar hakning vid höften.
Precis när man ska skjuta ifrån skäret. Så onödigt att man bara häpnar.
Precis när man ska skjuta ifrån skäret. Så onödigt att man bara häpnar.