Inlägg: 2666336
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
jonsson:
320 000 i månadspeng för en 2:a center vill man inte betala!
Ligger väl på mellan 200 000 -250 000:-
Hinkens bud låg på 190 000:-?
320 000 i månadspeng för en 2:a center vill man inte betala!
Ligger väl på mellan 200 000 -250 000:-
Hinkens bud låg på 190 000:-?
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
jonsson: Verkligen ingen monstersumma, de hade vi swishat in på 2h.
+ 1
Knappt 400k🤔