+ 2
Inlägg: 2666392
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Bad_Brett: Undrar om man verkligen kan klaga på hinkens träffsäkerhet i nyförvärven över hela säsongen.
Lassi, Ranta känns MVG
Sam VG
Topping, Rubins, OEEK G
Walli, Rundblad G-
Rouhomaa, hutsko, Danny IG
Har säkert glömt någon men med tanke på förutsättningarna tycker jag det att bra att hälften har träffat och Lassi är en sådan jäkla sjuk hit.
Theo och OP blev en gratis grej men ändå bra beslut.
Lassi, Ranta känns MVG
Sam VG
Topping, Rubins, OEEK G
Walli, Rundblad G-
Rouhomaa, hutsko, Danny IG
Har säkert glömt någon men med tanke på förutsättningarna tycker jag det att bra att hälften har träffat och Lassi är en sådan jäkla sjuk hit.
Theo och OP blev en gratis grej men ändå bra beslut.
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Bad_Brett:
Vi fick Vela för 500:000:- som var 3:e center.
Och dom pengarna fick vi av Örebro.
Och millen var på Brickley.
Och här skall vi då betala 4 mille för en 2:a center?
+ ännu mer för en 1:a center?
Och sedan en ganska stor peng på en ytter till en 1:a lina?
Vi fick Vela för 500:000:- som var 3:e center.
Och dom pengarna fick vi av Örebro.
Och millen var på Brickley.
Och här skall vi då betala 4 mille för en 2:a center?
+ ännu mer för en 1:a center?
Och sedan en ganska stor peng på en ytter till en 1:a lina?
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Bad_Brett: Fast det spelade väl mest in att vi möjligen skulle kvala och därmed lämna Dickinson helt utan kontrakt inför nästa säsong väldigt sent.
+ 1
Litar på HInken, men de nyförvärv han har gjort hittills i SHL har ju inte direkt övertygad, så lite nervös är jag...