Inlägg: 2666458
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Bad_Brett: 14:10 in i podden säger Mattias att Rögle la 225 tkr euro netto, med arbetsgivaravgift och semesterersättning blir det ca 330tkr brutto
+ 1
1. Rögles bud var på 320 000 kr netto per månad
2. MoDos bud var på 190 000 kr netto per månad
Diffen mellan Rögles bud och MoDos slutbud var alltså enligt uppgift 130 000 kr. Det är alltså 1 560 000 kr i diff på ett år. Oavsett om vi snackar netto eller burtto så är det en jävla diff mot uppgifter om 35 000 Euro.
Någon kan uppenbarligen inte räkna. Är det måhända jag?