Zource: fattar inte varför han ens är här?
Inlägg: 2666559
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Bitter antar jag.
Förövrigt verkar det som att Hutsko redan blivit petad från KalPa? Han fanns inte med i truppen de två senaste matcherna iaf. Han lyckades faktiskt göra 1 assist i en 9-1 vinst.
Förövrigt verkar det som att Hutsko redan blivit petad från KalPa? Han fanns inte med i truppen de två senaste matcherna iaf. Han lyckades faktiskt göra 1 assist i en 9-1 vinst.