SPOODI: Jag är äldre än dom flesta lumberjacks-junkies här inne. 46
Inlägg: 2666593
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: det är faktiskt imponerande att vara 46 och lyckas framstå som det största stolpskottet på det här forumet som inte direkt saknar konkurrens (jag älskar dig forumet men så är det )
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Du skulle bara slutat svara igår när jag sa till dig… men all lycka till dig, ditt språk förmedlar inte att du är 46 dock.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Det var faktiskt en aning beklämmande att höra. Kämpa.
+ 8