+ 2
Inlägg: 2666623
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Victor Olofsson fick lira inatt och satte ett redigt skott i kryllan. Efter matchen skickade han en hälsning till MoDo.
"– Grymt kul att Modo fixade SHL-platsen. Det var målet innan säsongen och nu hoppas jag att de kan avsluta starkt och nypa en play-in plats. Det hade varit riktigt kul, säger Victor Olofsson.".
Hoppas han blir tradead från ratklubben Buffalo nu på deadline. Colorado hade suttit fint!
"– Grymt kul att Modo fixade SHL-platsen. Det var målet innan säsongen och nu hoppas jag att de kan avsluta starkt och nypa en play-in plats. Det hade varit riktigt kul, säger Victor Olofsson.".
Hoppas han blir tradead från ratklubben Buffalo nu på deadline. Colorado hade suttit fint!
+ 3
Huvudmatch på Tv4play igen, och Sanny hyllar oss.
www.expressen.se/sport/blogg/sannylindstrom/2024/03/06/en-bragd/